dinsdag 18 augustus 2009

Vanaf Singapore Airport...

Hier een kort berichtje vanuit Singapore Airport. Zijn hier veilig en wel geland en om 10.00u vertrekt ons vliegtuig weer voor het laatste stuk van de reis. Het slapen lukt nog niet echt, maar we hoeven ons niet te vervelen in het vliegtuig want het is erg gezellig met het hele team zo!

Iedereen bedankt voor de leuke sms'jes, mailtjes en berichtjes die ik nog voor mijn vertrek heb ontvangen. En Francine en Khadija: super dat jullie op Schiphol waren om me uit te zwaaien! En Machteld via de tele;)

2 opmerkingen:

Kate zei

Fijn om te horen dat jullie een goede reis hebben gehad. Hebben jullie in het 2de gedeelte wel wat kunnen slapen? Ik ben benieuwd naar de verhalen van vandaag (boottocht en diner). Deze website is geweldig, bijna net zo goed als in het echt! Ik houd alles hier en op de site van Hilde goed in de gaten. Groetjes (ook aan Hilde en Glenn) Kate

yvonne zei

Hey Michelke,

We zijn benieuwd wat jullie vandaag beleefd hebben. Wat is jullie eerste indruk van Australie? We kijken uit naar de foto's en de verhalen. We wensen jullie super weken, geniet van het verblijf op het verre continent en veel "toi toi toi" tijdens de games, ook voor de andere leden van de sportploeg.

Groetjes van thuis, ook aan Glenn
liefs je mam

Yvonne
Yvonne