vrijdag 28 augustus 2009

Twee keer brons, een keer zilver!!

Beste allemaal,

Hier eindelijk weer een berichtje! Aan de meeste reacties was al te zien dat jullie al op de hoogte waren van mijn prestaties.

Met badminton heb ik zowel in de single als in de dubbel met Carolien brons gehaald! Erg blij waren we daarmee! Carolien had ook zilver met de single en Jinny nog brong (ook in de single). Vooral de singles waren onverwachts, dus des te mooier! Voor mij was er een echte spannende wedstrijd bij; de halve finale. Het Ierse meisje waar ik tegen moest was erg sterk. De eerste set heeft ze met 9-8 gewonnen (gaan maar tot 9), tweede set was ruim voor mij maar de laatste toch weer voor haar. Erg jammer maar was een mooie wedstrijd! Iedereen was van mening dat dat eigenlijk de finale had moeten zijn, want de overige wedstrijden waren vrij gemakkelijk. Maar dat heb je met loting en ik ben erg blij met mijn bronzen medaille! In de dubbel moesten we tegen de Engelsen. Hier ging het erg gelijk op maar helaas hebben de Engelsen beide sets net met 1 puntje meer gewonnen. De wedstrijd daarna tegen de Australiers hebben we vrij gemakkelijk gewonnen.

Woensdag had Glenn ook de dubbel wedstrijden. Samen met Hilde heeft hij hier een zilveren medaille gehaald! Vind jammer dat ik die wedstrijden niet kon zien, maar ze schijnen heel mooi geweest te zijn!

Woensdag was zwemmen. Met de estafette zijn we 4e geworden. Een mooie prestaties vond ik zeker omdat ik maar een 'invaller' was en Simone net een wedstrijd had gezwommen. Door omstandigheden heb ik de zwem estafette op donderdag laten gaan en heeft Janny in mijn plaats gezwommen. Ze zijn toen 5e geworden.

En gisteren was het dan tijd voor de atletiek estafette! Van tevoren dachten we niet dat het ons nogmaals ging lukken, zeker niet omdat Hilde ook geblesseerd was. Maar het is gelukt; wederom zilver!! Erg blij zijn we daarmee! Dus vandaag gaan we deze resultaten zeker vieren tijdens het afsluitingsgala.

En dan morgen gaan we weer naar huis.. daarna meer berichten!!

2 opmerkingen:

Kate zei

Hi Michelle
Gefeliciteerd met 3 mooie medailles! Super gedaan! Geniet nog na en alvast een goede reis terug.
Groetjes Kate

Matthijs zei

Gefeliciteerd Michelle, met alle medailles! Hopelijk ben je snel weer terug in Nederland en kunnen we je allemaal in persoon feliciteren en de glimmende medailles van dichtbij bekijken.