zaterdag 15 augustus 2009

MEDIA!!

Zo vlak voor aanvang van de World Transplant Games zijn alle sporters bezig om nog zoveel mogelijk publiciteit te verkrijgen. Behalve stukken in plaatselijke, regionale en landelijke kranten en uitzendingen op de radio, komen we nu ook op tv!
Vandaag (15 augustus) komt Andre Lassooij om 22.30uur bij Hart van Nederland (SBS6).
Maandagavond (17 augustus) zijn we met een groep van 15 sporters aanwezig bij de live uitzending van Schiphol On Air. Van 19.30 tot 20.30uur op Nederland 3. Ik ben hier zelf ook bij.
23 augustus om 15.00 uur (Ned. tijd) wordt ik live vanuit Australie geinterviewd door de Wereldomroep (radio).
Voor nog meer media fragmenten kijk op www.sportentransplantatie.nl!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Michelle, Ik wens je een hele fijne reis en goede wedstrijden toe.
Ga je blog in ieder geval volgen.

Warme groet en een glimlach,
Harry Weezeman

Unknown zei

Hoi Michelle,

ik heb je gisterenavond gezien op tv, leuk hoor.

Ik wens je een goede reis en onwijs veel plezier en succes.
Ik zal hier op kantoor laten weten waar en hoe iedereen jou en je presaties kan volgen.

groetjes,
Wilma Saras